Veelgestelde vragen

Wij kunnen ons goed voorstellen dat je soms vragen hebt over een training of een opleiding. Op deze pagina geven we antwoorden op veel gestelde vragen. Of je nu een vraag hebt over een training, een factuur of een inschrijving, je kunt hier jouw antwoord vinden.

We vullen dit steeds aan met actuele vragen van anderen die jou ook weer verder kunnen helpen. 

Veelgestelde vragen

Vragen over trainingen

Als je je aanmeldt voor een training volg je een aantal stappen. Als je een computer gebruikt die is aangesloten op een beveiligd netwerk, bijvoorbeeld op je werk, kan het zijn dat je na stap 1 niet verder kunt.  Dit heeft te maken met de beveiliging, daar kunnen wij niks aan veranderen. Gebruik een andere computer of ga buiten de beveiligde omgeving om en meld je opnieuw aan. veel gestelde vragen

Tijdens een training hanteren we meestal een maximaal aantal deelnemers. Als dit aantal is bereikt zie je op de site VOL achter de datum staan. Dan is er geen mogelijkheid meer tot deelname op die datum. Staat er nog geen nieuwe datum bij? Je kunt altijd contact met ons opnemen om aan te geven dat je die specifieke training in de toekomst graag wilt volgen. Bij genoeg belangstelling proberen we gewoon een extra training in te plannen! We kunnen je ook op de reservelijst plaatsen. Een enkele keer blijkt toch dat iemand verhinderd is

Begrijpelijk dat je gezellig samen met je collega een training wilt volgen. We willen je wel vragen om voor iedere persoon het aanmeldformulier in te vullen zodat we de juiste persoonsgegevens hebben en ieder een eigen factuur kan ontvangen. 

Helaas gebeurt het af en toe dat mails toch in een Spam-box terechtkomen. Check je Spam-box. Zie je daar ook geen mail van Het LOCK? Stuur ons een bericht via info@hetlock.nl Wij nemen dan spoedig contact met je op om je deelname te bevestigen.  

We verzorgen voornamelijk trainingen voor gedragswetenschappers maar de trainingen staan ook open voor andere professionals. Bijvoorbeeld voor maatschappelijk werkers, jeugdprofessionals, therapeuten, team- of werkbegeleiders maar ook mensen uit het onderwijs.

Twijfel je of de training ook geschikt is voor jou neem dan gerust contact met ons op via info@hetlock.nl

Alle trainingen die we aanbieden kunnen we ook bij jou op locatie verzorgen. Dat kan een van de bestaande trainingen zijn maar ook een combinatie van meerdere trainingen of een maatwerk training.

Bij een incompany training hanteren we aangepaste prijzen per deelnemer. Je kunt een offerte aanvragen via ons contactformulier of door een mail te sturen naar info@hetlock.nl

In de meeste gevallen wordt een training meerdere keren per jaar aangeboden. Zodra wij een nieuwe datum hebben toegevoegd voor een training, vind je deze op de site. Wil je graag op de hoogte worden gehouden van al onze trainingen, schrijf je dan in voor de nieuwsbrief. Dan heb je altijd de meest actuele datum voor een training. Klik hier om je in te schrijven. 

Wil je op de wachtlijst voor een specifieke training mail ons dan via info@hetlock.nl

Veel van onze trainingen uit het open aanbod vinden plaats in Utrecht of Zwolle bij BCN. Dit zijn ruim opgezette trainingslocaties met alle faciliteiten. Ook zijn deze locaties goed te bereiken, zowel per openbaar vervoer als met de auto. Er is altijd voldoende parkeergelegenheid. De locaties bekijken? Klik hier 

Op de trainingslocaties wordt bij een hele dag training altijd gezorgd voor een heerlijke en uitgebreide lunch. Heb je speciale dieetwensen? De buffetten zijn altijd zeer uitgebreid en divers, mocht je toch twijfelen of dit voor jou geschikt is, neem dan contact op met de locatie waar de training plaatsvindt. 

Je ontvangt ongeveer 2 weken voor de startdatum van de training een mail met daarin informatie over de voorbereidingsopdrachten. 

Voor je inschrijving volstaan je eigen gegevens. Als je de training wilt laten betalen door je werkgever dan kun je de gegevens van je hoofdkantoor doorgeven. Om gebruik te maken van de accreditatie vul je ook het betreffende inschrijfnummer in. Dit nummer vind je op je pasje. 

Voor het open aanbod gelden de annuleringsvoorwaarden. Binnen de wettelijk bedenktermijn van veertien dagen kun je jouw inschrijving kosteloos annuleren, tenzij de training binnen deze veertien dagen start. Annuleren kan alleen schriftelijk of per e-mail. Annulering tot vijf weken voor aanvang van de opleiding/cursus kost € 55 administratiekosten. Bij annulering binnen vijf weken voor aanvang ben je de volledige prijs verschuldigd. Je mag wel iemand anders voor jou in de plaats deel laten nemen. Dat moet je wel even aan ons doorgeven. 

Vragen over betalingen en facturatie

Je ontvangt een factuur direct na inschrijven. Deze kun je desgewenst doorsturen naar je werkgever. Je ontvangt deze factuur automatisch. 

Als je een factuur van ons hebt ontvangen en je hebt daar een vraag over, neem dan contact op met tim@hetlock.nl. We helpen je graag verder. 

Via onze website kun je jezelf makkelijk inschrijven voor de door jou gekozen training. Als je werkgever de factuur betaald vul je bij stap 2 de naam van jouw organisatie in, bij de tenaamstelling de naam van de juiste afdeling of contactpersoon en bij e-mail crediteurenadministratie het mail adres van de  financiële administratie of van je werkbegeleider in.

Mocht je nog andere vragen hebben mail dan naar tim@hetlock.nl

Vragen over accreditatie

Wij bieden opleidingen, trainingen en cursussen aan voor gedragswetenschappers. Hiervoor vragen we in de meeste gevallen accreditatie aan bij het NVO-NIp.  De scholing dient te voldoen aan de definitie van deskundigheidsbevordering, zoals deze in het accreditatiereglement is opgenomen.

Wil je hier meer over lezen, kijk dan op de site van het NVO of het NIP

Voor sommige trainingen vragen we ook accreditatie aan voor jeugdprofessionals, vak-therapeuten of andere beroepsgroepen. Dat staat dan altijd bij de betreffende training vermeld.

Op onze website kun je alle trainingen vinden, zowel onder agenda als bij opleidingen.

Bij elke training, opleiding of cursus staat genoteerd bij weke beroepsvereniging de training geaccrediteerd is en hoeveel punten je bijgeschreven kunt krijgen. 

Als je je aanmeld voor een training verwachten we ook dat je volledig aanwezig kunt zijn. Dit is voor het toekennen van je punten ook nodig. Het is voor de overige deelnemers ook erg onrustig als mensen vroegtijdig de training verlaten.

Mochten er onvoorziene omstandigheden zijn dan proberen we samen met jou een oplossing te vinden.

Margreet Timmer

Kom je er toch niet uit?

Staat je vraag er niet tussen of kom je er niet uit met de bovenstaande antwoorden? Neem contact op met Margreet voor meer informatie.

Mail: margreet@hetlock.nl
Bel: 06-29492615